30 dagars öppet köp

Klarna och kortbetalning

  • Leverans inom 2-5 dagar

  • Över 50.000 kunder.

  • 100% nöjd garanti

  • 5 års full garanti

Reklamation för WalkingPad

Om du upplever tekniska problem med din WalkingPad-produkt som du har köpt från MyStuff, rekommenderar vi att du kontaktar vår kundservice. Våra erfarna kundservicerepresentanter står redo att hjälpa dig att lösa problemet på ett snabbt och enkelt sätt.

Vid mindre tekniska problem kan du eventuellt lösa problemet själv genom att byta ut vissa delar. Vi har utarbetat omfattande guider och information om hur du kan byta ut delar. Om det är nödvigt att skaffa nya delar kan detta beställas på vår webbplats eller genom att kontakta kundservice. Vi rekommenderar att du kontaktar kundservice för att undersöka och lokalisera felet så att vi snabbt kan hitta en lösning som är effektiv för båda parter.

Nedan finns en översikt över skador eller fel som inte täcks av reklamationen eller garantin: 

 

  • Fysisk skada
  • Felaktig användning (se bruksanvisningen för varje enskilt produkt)
  • Demontering utan tillstånd (oansvarig användning)
  • Vattenskador
  • Slitdelar (löpband)
  • Otillräckligt underhåll (standardrengöring och användning av silikonolja)
  • Otillräcklig förvaring (damm, hår etc. på elektronik eller i motor)
  • Transportskador som beror på att kunden inte har packat varan tillräckligt, gäller vid retur- eller garantiansökningar.

Angående reklamation för WalkingPad, kan du reklamera produkten upp till två tre efter att du mottog den. Om varan eller delar av den är avsedda att hålla betydligt längre, är reklamationsfristen tre år. Följande mekaniska delar har en reklamationstid på upp till tre år:

 

  • Nedre kretskort (LCB)
  • Övre kretskort (UCB)
  • Motorn till WalkingPaden
  • Andra anslutningar och interna fel

Undantaget från följande mekaniska delar är felkoder som beror på felaktig användning, oansvarig användning, otillräckligt underhåll eller otillräcklig förvaring (vattenskador, fysiska skador, damm).